افزایش قیمت گاز و تلفن همراه بدون اطلاع ملت
در ماههای گذشته شاهد افزایش قیمت گاز مصرفی و تلفن همراه بوده ایم بطوریکه برخی ها متوجه آن نشده اند و این روزها شاهد صفهای طویل مردم مستضعف در ادارات گاز هستیم . برای تلفن همراه هم کسی پاسخگو نیست در سالیان گذشته همراه اول برای خودش اعتباری داشت در حال حاضر این اعتبار را ندارد و علیرغم تصویب قانون سازمان رادیویی مبنی بر یک نرخی شدن هزینه مکالمات و حذف جابجایی و بین شهری و درون شهری ، بازهم راه خودش را طی می کند و گداوارانه با ارسال پیامک و با دادن وعده و وعید (یک روز مکالمه رایگان ) سعی در پرداخت کارکرد ماهیانه مشترکین دارد بنده یک میلیون تومان برای هر کدام از خط هایمان داده ایم و با برده شدن سهام مشترکین به بورس و استفاده سرشار ازپول سهامداران ، بازهم باید هزینه جابجایی بدهیم و هزینه های متفاوت بین شهری و درون شهری بایستی پرداخت کنیم . هر چند عصر صنعتی است و افول عواطف ،ولی بهتر است ، حد و اندازه نگه داشته شود
+ نوشته شده در شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت توسط پیرمرد چهل ساله
|
این وبسایت صرفا آموزشی نیست هرچند با هدف اطلاع رسانی به همکاران فرهنگی و دانش آموزان ایجاد شده است.اما بشرح بیقراریها و ناملایمات اجتماعی و سایر مسائل هم می پردازد . اگر مایل به تبادل لینک هستید اول وبلاگ مرا بنام "بیقراران" لینک کنید بعد اطلاع دهید