در ماههای گذشته  شاهد افزایش قیمت گاز مصرفی و تلفن همراه بوده ایم بطوریکه  برخی ها متوجه آن نشده اند و این روزها شاهد صفهای طویل مردم مستضعف در ادارات گاز هستیم .  برای تلفن همراه هم کسی پاسخگو نیست در سالیان گذشته  همراه اول برای خودش اعتباری داشت در حال حاضر این اعتبار را ندارد و علیرغم تصویب قانون  سازمان رادیویی مبنی بر یک نرخی شدن هزینه مکالمات و حذف جابجایی و بین شهری و درون شهری ، بازهم راه خودش را طی می کند و گداوارانه با ارسال پیامک و با دادن وعده و وعید (یک روز مکالمه رایگان ) سعی در پرداخت کارکرد ماهیانه مشترکین دارد بنده یک میلیون تومان برای هر کدام از خط هایمان داده ایم و با برده شدن سهام مشترکین به بورس و استفاده سرشار ازپول  سهامداران ، بازهم باید هزینه جابجایی بدهیم و هزینه های متفاوت بین شهری و درون شهری بایستی پرداخت کنیم . هر چند عصر صنعتی است و افول عواطف  ،ولی بهتر است ، حد و اندازه نگه داشته شود